Jetlag is #$#@$!@$ - Reisverslag uit Moscow, Verenigde Staten van Sjoerd Bergstra - WaarBenJij.nu Jetlag is #$#@$!@$ - Reisverslag uit Moscow, Verenigde Staten van Sjoerd Bergstra - WaarBenJij.nu

Jetlag is #$#@$!@$

Blijf op de hoogte en volg Sjoerd

30 Januari 2013 | Verenigde Staten, Moscow

Dag vrienden, familie en andere mensen die dom genoeg zijn om te lezen wat ik schrijf.
Zoals jullie misschien weten ben ik niet meer in Nederland. Dat verklaart natuurlijk het stekende gevoel van gemis in jullie onderbewustzijn.
Hoe dan ook: in plaats van exotische ziektes op te lopen in warme, exotische locaties ben ik de 25e vertrokken naar Moscow, Idaho. Dus niet wereldstad Moskou in Rusland. Nee, "small-town America" Moscow. Een dorp van 20,000 inwoners in een staat zo groot als het land Frankrijk, maar met 1.5 miljoen inwoners totaal. Dat betekent o.a. dat het 6 uur reizen is van de hoofdstad van de staat Idaho naar Moscow. 6 uur reizen. Ik heb daarom maar een vliegtuig genomen binnen America. Een propellor vliegtuig waarin de stewardes gezongen heeft en je gratis bier kreeg. Het is hier allemaal wat kleinschalig.
Wat ik in dit geisoleerde gat doe? Nou, heel simpel. Genelle Gregorio bezoeken. 3 maanden lang. Mijn God, wat een idee. Het lijkt me nog leuk ook.
Nou ja, binnenkort meer relevante en interessante feiten. Ik wilde eerst dit ding maar eens opzetten. Ik heb vandaag 12 uur geslapen en hopelijk is mijn jetlag nu voorbij. Dan kan ik me nu concentreren op het ETEN! 3 Maanden Amerikaans eten overleef ik niet. Zie de foto. Dat is normaal eten hier. En ik wordt zo weer volgepropt! Help!


  • 30 Januari 2013 - 02:36

    Ome Joop:

    Moi eeh (gronings voor hoi, maar als rasechte . . . . wist je dat natuurlijk wel).

    Leuk om te lezen dat je de oversteek al hebt gemaakt, Corrie had ons al vol trots verteld over jouw nieuw aventuur!
    Veel plezier en we zullen je proberen te volgen (niet fysiek!!).

    Groetjes,

    Uut Winsum

  • 30 Januari 2013 - 09:01

    Jasper Keistad AMERSFOORT:

    Hoi Sjoerd,
    On in verwarring achterlaten, dan jij een jetlag, dat lijkt me een goede deal.
    Moscow, op het kaartje zie ik dat ze daar creatief met namen zijn: Walla Walla, Spokane, en dan het mierzoete Coeur 'd''Alene. Als natuurliefhebben kun je daar vast je hart ophalen. Over hart gesproken: Genelle Gregorio zou qua naam beter in Coer dÁlene passen. De tekst op een envelop is al een strofe voor een gedicht.
    Veel plezier
    En veel van deze berichten!

    Jasper


  • 30 Januari 2013 - 09:43

    Jeroen:

    Shorty!

    Mooi man, do work daar!
    En veel plezier!

    Later

  • 30 Januari 2013 - 19:18

    Lenny:

    Yo neger,

    Ik zie hierboven dat 2 van jouw drugsverslaafde vrienden al hebben gereageerd. Ik dacht dat je die contacten had verbroken. Wel mooi te zien dat ze bij de dak- en thuislozenzorg nu ook computers met internet hebben.

    Dat je in de middle of nowhere zou zitten wist ik, maar dat je ZOOOO in de middle of nowhere zou zitten niet. Hebben ze daar wel wc's?

    Je wordt vast weer moddervet van al die vreetschuren daar. Denk goed om jezelf en geef aub niet weer al je geld uit aan vogelhuisjes.

    Groetjes,

    Lenny

  • 01 Februari 2013 - 17:04

    Margje:

    hoi Sjoerd
    Fijn dat ik weer mee mag genieten! Kom ik ook nog eens ergens.....kijk uit naar je volgende verslag. Groetjes Margje

  • 05 Februari 2013 - 08:28

    Sjoerd Bergstra:

    Ome Joop: fijn dat mijn fanclub ook tot het verre Groningen reikt. We zijn nog maar net begonnen.
    Jasper V: Geen zorgen, er komt zeker meer (er is al meer), vind het een leuke manier om te schrijven.
    Jeroen: work will be done!
    Lenny: de één is drugsverslaafd, de ander is meer een recreational meth-user. Modervet komt goed, vogelhuisjes ook.
    Marje: natuurlijk mag je meegenieten, welkom aan boord!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sjoerd

Actief sinds 30 Jan. 2013
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 3153

Voorgaande reizen:

25 Januari 2013 - 23 April 2013

Idahooooo!

Landen bezocht: